Het is zo ver! - Reisverslag uit Olburgen, Nederland van Denise Schooltink - WaarBenJij.nu Het is zo ver! - Reisverslag uit Olburgen, Nederland van Denise Schooltink - WaarBenJij.nu

Het is zo ver!

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

15 September 2015 | Nederland, Olburgen

Hallo beste mensen,

Vandaag is het zo ver! Vanavond om 16:20 uur gaat mijn vliegtuig de lucht in en laat ik het mooie, klein maar fijne olburgen achter en vetrek ik naar het grote Australië. Ik vlieg vanuit Amsterdam naar Londen en van Londen naar Hong Kong. In Hong Kong stap ik nog een keer over en vlieg ik naar Brisbane (Australië). Ik kom daar 17 september aan. Ja, het is een vlucht van 30 uur. Blehg! Maar ach, alles voor het goede doel! Vanaf donderdag t/m zondag zit ik in een hotel/ backpack achtig iets om bij te kunnen tanken van de vlucht. Vanaf maandag zit ik 5 dagen op een heuse ‘trainingsfarm’. Daar leren we trekkerrijden, omgaan met vee enz enz. Gelukkig heb ik dat allemaal al aardig onder de knie, haha! Er gaan ook heel wat backpackers die kant op die nog nooit op een trekker hebben gereden, vandaar dat de trainingsfarm een onderdeel is van het programma. Ze kijken die week ook hoe je bent als persoon en wat jou wensen zijn voor een werkplek. Dit proberen ze te combineren. Vanaf donderdag kan ik kiezen naar welk bedrijf ik heen wil en zal vanaf dan mijn reis vervolgen. Het is de bedoeling dat ik 3 maanden ga werken en 3 weken ga rondtrekken.

Het moment van afscheid nemen komt nu steeds dichterbij. Dubbel, dat is het! Ik heb er gigantisch veel zin in. Maar vindt het ook erg lastig om weg te gaan gezien de thuis situatie. Daarnaast ga ik al die lieve mensen uit Nederland natuurlijk missen. En niet alleen de mensen, Sabine en Beer natuurlijk ook. Maar we zullen zien, als ik het leuk heb en de mensen in Nederland ook, dan vliegt de tijd!

Pap, Mam, Jeroen, Rianne, Dylan en Rich, pas goed op jezelf! We gaan skypen en voor jullie het weten is het niet meer rustig in huis. ;).

Nou beste mensen, leuk dat jullie mij gaan volgen! Ik ga proberen regelmatig wat op de site te zetten.

Groetjes Denise

  • 15 September 2015 - 11:37

    Simona :

    Hallo Denise,

    Wil je heel veel succes wensen in jou onderneming met deze reis hoop dat je een leuke tijd gaat hebben en de tijd dan ook beetje snel voorbij zal gaan.

    Veel liefs uit Midwoud van ons allemaal.

  • 15 September 2015 - 14:36

    Brigitte:

    Goede reis Denise.

  • 15 September 2015 - 16:01

    Berna:

    nou denise veel plezier een goede reis en vooral geniet ervan

Tags: vertrek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 07 Aug. 2015
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 10254

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 22 Januari 2016

Australie!

Landen bezocht: